Odstąpienie od umowy
Co zrobić, jeśli musisz zrezygnować z powodu nagłej potrzeby?
Możemy dokonać zwrotu pieniędzy, jeśli gość musi zrezygnować z powodu nagłej potrzeby.
Ogólne
Niniejsze zasady dotyczące okoliczności wyjątkowych wyjaśniają, w jaki sposób postępuje się z anulowaniem rezerwacji, gdy nieprzewidziane wydarzenia pozostające poza Twoją kontrolą pojawiają się po dokonaniu rezerwacji i sprawiają, że ukończenie rezerwacji jest niewykonalne lub nielegalne.
Gdy niniejsza polityka zezwala na anulowanie, kontroluje i ma pierwszeństwo przed zasadami anulowania rezerwacji. Goście, których dotyczy wydarzenie objęte niniejszą Polityką, mogą anulować rezerwację i otrzymać, w zależności od okoliczności, zwrot gotówki, środki na podróż i/lub inne świadczenia. Gospodarze, których dotyczy wydarzenie objęte niniejszą Polityką, mogą anulować rezerwację bez negatywnych konsekwencji, ale w zależności od okoliczności ich kalendarze mogą zostać zablokowane na terminy anulowanej rezerwacji.
Jakie wydarzenia są objęte gwarancją
Niniejsza Polityka używa terminu „Wydarzenie” w odniesieniu do następujących sytuacji, które mają miejsce po dokonaniu rezerwacji, są nieprzewidziane w momencie rezerwacji i uniemożliwiają lub prawnie zabraniają zakończenia rezerwacji.
Zmiany w rządowych wymaganiach dotyczących podróży. Nieoczekiwane zmiany wymogów wizowych lub paszportowych nałożone przez agencję rządową, które uniemożliwiają podróż do miejsca docelowego. Nie dotyczy to zagubionych lub wygasłych dokumentów podróży ani innych osobistych okoliczności związanych z zezwoleniem gościa na podróż.
Zgłoszone sytuacje nadzwyczajne i epidemie. Rząd ogłosił lokalne lub krajowe sytuacje kryzysowe, epidemie, pandemie i stany zagrożenia zdrowia publicznego. Nie obejmuje to chorób, które są endemiczne lub powszechnie związane z danym obszarem — na przykład malaria w Tajlandii lub gorączka denga na Hawajach.
Ograniczenia podróży rządowych. Ograniczenia dotyczące podróży nałożone przez agencję rządową, które uniemożliwiają lub zabraniają podróżowania, pobytu lub powrotu z miejsca Oferty. Nie obejmuje to niewiążących porad dotyczących podróży i podobnych wskazówek rządowych.
Działania wojenne i inne działania wojenne. Akty wojenne, działania wojenne, najazdy, wojny domowe, terroryzm, wybuchy, bombardowania, bunty, zamieszki, powstania, zamieszki społeczne i niepokoje społeczne.
Klęski żywiołowe. Klęski żywiołowe, klęski żywiołowe, awarie na dużą skalę podstawowych mediów, erupcje wulkanów, tsunami oraz inne poważne i nienormalne zjawiska pogodowe. Nie obejmuje to warunków pogodowych ani naturalnych, które są na tyle powszechne, że można je przewidzieć w tej lokalizacji – na przykład huragany występujące podczas sezonu huraganów na Florydzie.
Czego nie obejmuje
Wszystko inne. Niniejsza Polityka zezwala wyłącznie na anulacje dotyczące Wydarzeń opisanych powyżej. Wszystko inne jest wykluczone. Przykłady sytuacji, w których niniejsza Polityka nie zezwala na anulowanie, obejmują: nieoczekiwaną chorobę, chorobę lub uraz; obowiązki rządowe, takie jak obowiązki ławy przysięgłych, wystąpienia sądowe lub obowiązki wojskowe; porady podróżne lub inne wytyczne rządowe (które nie są objęte zakazem lub zakazem podróżowania); odwołanie lub zmiana terminu wydarzenia, na które została dokonana rezerwacja; oraz zakłócenia w transporcie niezwiązane z Wydarzeniem objętym ubezpieczeniem, takie jak zamknięcie dróg, a także odwołania lotów, pociągów, autobusów i promów. Jeśli anulujesz rezerwację w takich przypadkach, zwrócona kwota zostanie określona zgodnie z polityką anulowania dotyczącą rezerwacji.
Co zrobic nastepnie
Jeśli powiadomimy Cię lub opublikujemy informacje potwierdzające, że niniejsza Polityka ma zastosowanie do Twojej rezerwacji, postępuj zgodnie z podanymi przez nas instrukcjami anulowania. Kiedy powiadomimy Cię lub opublikujemy informacje o tym, w jaki sposób obowiązują niniejsze Zasady, powinieneś mieć możliwość anulowania zgodnie z niniejszą Polityką, przechodząc na stronę Podróże i anulując rezerwację, której dotyczy. Jeśli uważasz, że niniejsza Polityka dotyczy Twojej rezerwacji, ale nie powiadomiliśmy Cię ani nie opublikowaliśmy informacji o Wydarzeniu, prosimy o kontakt w celu anulowania rezerwacji. We wszystkich przypadkach powinieneś być przygotowany na dostarczenie dokumentacji, która pokazuje, w jaki sposób Wydarzenie wpłynęło na Ciebie lub Twoją rezerwację.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami.
Inne rzeczy, o których należy pamiętać
Niniejsza Polityka dotyczy wszystkich rezerwacji, których data zameldowania przypada w dniu wejścia w życie lub później. Niniejsza Polityka nie ma zastosowania do rezerwacji Luxe, które podlegają odrębnej Polityce zwrotów dla gości Luxe.
Jak długo trwa zwrot pieniędzy?
Zwroty pieniędzy wysyłamy natychmiast po anulowaniu i zwykle pojawiają się one w ciągu 3-5 dni, ale czasami zajmuje to nawet 15 dni, zanim zostaną one odzwierciedlone w oryginalnej metodzie płatności. W niektórych krajach, na przykład w Brazylii i Indiach, otrzymanie zwrotu może potrwać do 2 miesięcy.
Co zrobić, jeśli nie jestem pewien, jakie są zasady anulowania mojej rezerwacji lub zasady te nie pojawiają się tutaj?
Czasami pozwalamy gospodarzom wypróbować nowe zasady, które testujemy. Zawsze należy zapoznać się ze szczegółami rezerwacji — dostępnymi dla zasad anulowania, które dotyczą konkretnego pobytu.